مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 15:152023-11-27سياسي

تدوین سند چشم انداز تحول راهبردی فرهنگ ایثار و شهادت در مازندران


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران گفت: سند چشم انداز تحول راهبردی 1422 فرهنگ ایثار و شهادت با دستور استاندار و هدایت های نماینده ولی فقیه در استان تدوین شده است که برنامه ریزی فرامنطقه ای از نیازها، - ایسنا/مازندران مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران گفت: سند چشم انداز تحول راهبردی 1422 فرهنگ ایثار و شهادت با دستور استاندار و هدایت های نماینده ولی فقیه در استان تدوین شده است که برنامه ریزی فرامنطقه ای از نیازها، امکانات و ظرفیت ها در راستای فرهنگ ایثار و شهادت صورت گرفته است تا در اذهان مردم تداعی شود .

سعید کهنسال امروز 6 آذرماه در جمع ایثارگران و خانواده شهدا، با بیان اینکه جامعه ایثارگری و شهدا دارای استعداد، شجاعت و استقامت هستند که برای زندگی معنوی و دست یابی به نور الهی به سمت جبهه های جنگ رفتند، اظهار کرد :شهدا نزد خدا زنده هستند و ما در بنیاد شهید به انسان ها و خانواده های شریفی در حال خدمات رسانی هستیم .

این مسئول تصریح کرد:ایجاد یک سامانه مجهز به وصایای همه شهدا که در دسترس همه مردم قرار گیرد از برنامه های مهم بنیاد شهید و امور ایثارگران در استان مازندران است .

کهنسال افزود :در اشاعه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دستگاه های اجرایی همکاری قابل توجهی داشتند که انسجام مهمی میان مدیران است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین سند چشم انداز تحول راهبردی فرهنگ ایثار و شهادت در مازندران

تدوین سند چشم انداز تحول راهبردی فرهنگ ایثار و شهادت در مازندران