مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 21:102023-12-21سياسي

توانمندسازی جوانان خارگی برای جذب در صنعت


مدیرعملیات عمومی خارگ از برگزاری کلاس های تخصصی فنی و حرفه ای مرتبط با صنعت در خارگ برای توانمندسازی جوانان جزیره خبر داد.

- حسین احمدی مدیر عملیات عمومی خارگ در گفت وگو با خبرنگار فارس با تاکید بر اینکه توجه به محیط پیرامونی شرکت ها در اولویت قرار دارد، اظهار داشت: صنعت نفت به واسطه حضور تأسیسات مختلف و نفتی شدن این جزیره به محیط پیرامون خود تعهدهایی دارد، از این رو با نیازسنجی های مختلف و ارتباط مردمی سعی می کنیم بخشی از نیازهای این جزیره را برطرف کنیم.

وی با بیان اینکه اقدام هایی در جهت توانمندسازی بومیان جزیره انجام می شود، افزود: در همین زمینه برگزاری دوره های فنی و حرفه ای برای متقاضیان در داخل جزیره در نظر گرفته شده است.

مدیر عملیات عمومی خارگ تصریح کرد: قرارداد مربوط به برگزاری این دوره ها با سازمان فنی و حرفه ای استان بوشهر منعقد شده است که امسال اجرا می شود.

احمدی گفت: با تحقق این مهم افزون بر کاهش فاصله بخش شرکتی و شهری، شرایط برای مردم جزیره در استفاده از این امکان نفت نیز فراهم خواهد شد.

مدیر عملیات عمومی خارگ خاطرنشان کرد: اگر قرار باشد فقط پول و امکانات به مردم داده شود، ممکن است منفعل شوند، اما اقدام هایی که برای توانمندسازی آنها انجام می شود، اثرات بلندمدت تری دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توانمندسازی جوانان خارگی برای جذب در صنعت

توانمندسازی جوانان خارگی برای جذب در صنعت