مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 12:502023-12-05سياسي

آخرین وضعیت پرونده پروژه هوش مصنوعی هرمی


سخنگوی قوه قضاییه در خصوص آخرین وضعیت پرونده لاکسون گفت: حسب گزارش واصله از مراجع امنیتی و انتظامی و شکایات مردمی پرونده هایی در 6 استان تشکیل شده و مشخص شد یک پروژه هوش مصنوعی هرمی در قالب نرم افزار laxsson اقدام به شبکه سازی عضوگیری جذب سرمایه و فعالیت غیر مجاز کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قضایی خبرگزاری فارس، مسعود ستایشی سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوال خبرنگار فارس در خصوص آخرین وضعیت پرونده شرکت لاکسون ایلام گفت: حسب گزارش واصله از مراجع امنیتی و انتظامی و شکایات مردمی پرونده هایی در استانهای ایلام بوشهر، البرز، لرستان خوزستان و خراسان شمالی تشکیل شده و مشخص شد یک پروژه هوش مصنوعی هرمی در قالب نرم افزار laxsson اقدام به شبکه سازی عضوگیری جذب سرمایه و فعالیت غیر مجاز کرده است.

ستایشی گفت: این شبکه غیرمجاز در یک فرایند سه سطحی یک تیم با عضویت یکهزار و یکصد و یازده نفر تشکیل و پاداش اضافه کردن هر عضو 10 دلار تعیین و برای اینکه فردی عضو فعال به شمار آید.

وی ادامه داد: حداقل رقم ورود به نرم افزار 5 میلیون تومان با 100 دلار قید شده است.

متاسفانه سکوی صدرالذکر با این ادعا که می تواند به کمک هوش مصنوعی و استفاده از تصاویر زیادی داده برای تعلیم هوش مصنوعی، تصمیمات هوشمندانه ای اتخاذ و در معاملاتش موفق بوده و با تبلیغات گسترده و پردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت پرونده پروژه هوش مصنوعی هرمی

آخرین وضعیت پرونده پروژه هوش مصنوعی هرمی