مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 19:302023-11-25اقتصادي

40 میلیارد تومان برای تجهیز و توسعه هنرستان های لرستان لازم است


40 میلیارد تومان برای تجهیز و توسعه هنرستان های استان لازم است و ضرورت دارد بخشی از این اعتبارات از طریق اعتبارات استانی تامین شود.

- ایسنا/لرستان مدیر کل آموزش و پرورش لرستان گفت: 40 میلیارد تومان برای تجهیز و توسعه هنرستان های استان لازم است و ضرورت دارد بخشی از این اعتبارات از طریق اعتبارات استانی تامین شود.

رضا عزتی عصر امروز، چهارم آذرماه در جلسه شورای آموزش و پرورش لرستان که در محل سالن جلسات استانداری استان برگزار شد، اظهار کرد: 34 درصد دانش آموزان لرستانی به سمت رشته های فنی و حرفه ای و کار و دانش هدایت شدند.

وی گفت: در مدت 1.

5 سال اخیر 12 درصد دانش آموزان را به سمت رشته های هنرستانی سوق دادیم.

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان خاطرنشان کرد: با توسعه تجهیزات هنرستانی استان درصد بیشتری از دانش آموزان لرستانی به سمت رشته های فنی و کاردانش سوق داده خواهد شد تا به میانگین مدنظر وزارت آموزش و پرورش برسیم.

عزتی با بیان اینکه 40 میلیارد تومان برای تجهیز و توسعه تجهیز هنرستان های لرستان لازم است، افزود: ضرورت دارد بخشی از این اعتبارات از طریق اعتبارات استانی تامین شود.

وی با بیان اینکه بین سازمان نوسازی و تجهیز مدارس لرستان و آموزش و پرورش استان ارتباط بسیار خوبی وجود دارد، تصریح کرد: با تلاش همه جانبه تلاش خواهیم کرد هنرستان ها را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

40 میلیارد تومان برای تجهیز و توسعه هنرستان های لرستان لازم است

40 میلیارد تومان برای تجهیز و توسعه هنرستان های لرستان لازم است