مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 16:152023-12-20ورزشي

فعالیت یک هیات ورزشی فقط با 3 ورزشکار بیمه شده


معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان آمار ورزشکاران سازماندهی شده را از شاخص های ارزیابی ورزش در استان ها و هیات ها دانست و گفت: این آمار در هیات بولینگ و بیلیارد استان زنجان بسیار ضعیف و در واقع این هیات حدود سه ورزشکار بیمه شده دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، غفار امانی، معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان ظهر امروز در مجمع انتخاباتی هیات بولینگ و بیلیارد استان زنجان که با حضور علی سلطان پور، سرپرست فدراسیون برگزار شد، اظهار کرد: با تلاش های انجام شده وضعیت هیات بولینگ و بیلیارد استان زنجان نسبت به گذشته بهتر شده و زیرساخت های خوبی را دارد.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان با تأکید بر نقش مهم هیات های ورزشی در ساختار ورزشی کشور تصریح کرد: کشور در توسعه ورزشی با استانداردهای جهانی فاصله دارد که کاهش این فاصله نیازمند تلاش بیشتر است.

وی با بیان اینکه رؤسای هیات های ورزشی باید پای کار بوده و برای تحقق برنامه ها تلاش کنند، ادامه داد: اعضای مجمع انتخاباتی هم در قبال این موضوع مسئولیت دارند و باید پیگیر قول های کاندیدای منتخب باشند.

امانی آمار ورزشکاران سازماندهی شده را از شاخص های ارزیابی ورزش در استان ها و هیات ها دانست و افزود: این آمار در هیات بولینگ و بیلیارد استان زنجان بسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت یک هیات ورزشی فقط با 3 ورزشکار بیمه شده

فعالیت یک هیات ورزشی فقط با 3 ورزشکار بیمه شده