مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 18:152023-12-04سياسي

درخواست از اداره کل میراث برای مرمت اضطراری پل محمدحسن خان بابل


رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان بابل، گفت: یک سری افراد سودجو در محوطه پل محمدحسن خان دست به تخریبی زدند که برای حفظ بنا سریعا با اداره کل میراث فرهنگی استان مکاتباتی درخصوص درخواست مرمت اضطراری داشتیم.

- مهران فلاح رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان بابل درباره تخریب قسمتی از پل محمدحسن خان بابل در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری  فارس در شهرستان بابل، اظهار کرد: یک سری افراد سودجو در محوطه پل محمدحسن خان دست به تخریبی زدند که برای حفظ بنا سریعا با اداره کل میراث فرهنگی استان مکاتباتی درخصوص درخواست مرمت اضطراری داشتیم.

وی افزود: این مسائل خارج از دست ما است و این مکان هم مکانی نیست نگهبان داشته باشد و طبعا افراد سودجویی هستند که به سراغ این مسائل روند.

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان بابل با بیان اینکه پل محمدحسن خان یکی از آثار فاخر ملی است، تصریح کرد: زیر این پل مسیر تردد خودروهای سنگین شده بود که با ورود مسوولان دوباره نیوجرسی ها را با کمک شهرداری به جای خود برگرداندند تا خودروهای سنگین از زیر پل عبور نکنند.

فلاح ادامه داد: همچنین با شورای شهر هم مکاتبه ای صورت گرفت تا سازمان های ذیربط با کمک فرمانداری جاده ای را معین کنند تا خودروها از زیر این پل تردد نک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست از اداره کل میراث برای مرمت اضطراری پل محمدحسن خان بابل

درخواست از اداره کل میراث برای مرمت اضطراری پل محمدحسن خان بابل