مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 19:552023-12-07سياسي

بهترین راه مقابله با سلطه گران جهان مقاومت است


فرمانده سپاه در دوران دفاع مقدس در مراسم تشییع 8 شهید گمنام در میدان امیرچخماق یزد شرکت کرد.

- محسن رضایی ضمن نثار درود به روح شهدای دفاع مقدس و مدافعین حرم و مدافعین سلامت گفت: اگر این شهدا جان خود را فدا نمی کردند دشمن هر روز جنگ و ناامنی در همه حوزه ها بر ما تحمیل می کرد.

وی با اشاره به آیه ای از قرآن کریم گفت: شهدا مانند دیگر مردگان نیستند بلکه زنده اند و نزد پروردگارشان روزی می خورند فلذا هر جا شهدا هستند، خدا نیز آنجاست.

آن ها زنده هستند و قدرت تاثیرگذاری بر عالم هستی را دارند و چنان مقام والایی دارند که قرآن آن ها را در کنار پیامبران قرار می دهد و بسیاری از مردم برای حل مشکلاتشان به شهدا متوسل می شوند.

شهدا برای خود مقام و منزلت و برای ما امنیت به ارمغان آوردند و علاوه بر آن راه مقاومت را بوجود آوردند و امروز اسراییل می گوید حماس به روش ایرانیان به ما حمله کرده است.

دبیر شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا ادامه داد: آمریکا، انگلیس و همه کسانی که در جنگ های جهانی دور هم جمع می شوند در کنار اسراییل در مقابل گروه کوچکی در مکان کوچکی چون غزه قرار گرفته اند و امروز دبیر سازمان ملل می گوید صلح جهانی به خاطر اقدامات اسراییل در غزه در خطر قرار گرفته است و این نشانگر بزرگی این اتفاق و مقاومت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهترین راه مقابله با سلطه گران جهان مقاومت است

بهترین راه مقابله با سلطه گران جهان مقاومت است