مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 10:452023-12-11اقتصادي

اختصاص 20 میلیارد تومان برای احداث خوابگاه متاهلی در بیرجند


معاون دانشجویی دانشگاه بیرجند گفت: از محل سفر دوم هیئت دولت به استان برای خوابگاه های متاهلی 20 میلیارد تومان اعتبار مصوب شد که با رایزنی رییس دانشگاه افزایش پیدا کرده اما هنوز تخصیص نیافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، سید مرتضی موسوی، معاون دانشجویی دانشگاه بیرجند امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه حمایت از توانمندی های فرهنگی هنری دانشجویان این مرکز آموزش عالی اظهار داشت: برخی دانشجویان تقاضای استفاده از خوابگاه دانشگاه را دارند چراکه خوابگاه های خودگران داخل شهر در دوران کرونا از 7 خوابگاه به 2 باب کاهش یافت.

وی گفت: مهرماه امسال یک ساختمان قدیمی دانشگاه با تغییر کاربری تبدیل به خوابگاه شد که 140 دانشجوی بین الملل در خوابگاه شهید خدری اسکان داده شدند.

وی از اضافه شدن دو باب خوابگاه به دانشگاه بیرجند خبر داد و افزود: یک باب خوابگاه هم به همت بنیاد 15 خرداد مهرماه 1401 افتتاح و 202 دانشجوی دختر اسکان داده شدند.

معاون دانشجویی دانشگاه بیرجند از کمبود خوابگاه متاهلی در استان خبر داد و گفت:  چهار هزار دانشجوی دانشگاه بیرجند در خوابگاه ها اسکان دارند و تمام درخواست های دانشجویان بابت اسکان در خوابگاه های مجردی محقق شده است، همچنین 20 سوییت خوابگاه متاهلی در دانشگاه داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 20 میلیارد تومان برای احداث خوابگاه متاهلی در بیرجند

اختصاص 20 میلیارد تومان برای احداث خوابگاه متاهلی در بیرجند