مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 09:152023-12-10فرهنگي

مونا فرجاد و رویایی که دیر به آن رسید


مونا فرجاد که به تازگی اجرای نمایش «اتاقی در هتل» را به پایان رسانده است، می گوید که همیشه رویای کارگردانی داشته ولی خود را بیشتر بازیگر می داند.

- مونا فرجاد که به تازگی اجرای نمایش اتاقی در هتل را به پایان رسانده است، می گوید که همیشه رویای کارگردانی داشته ولی خود را بیشتر بازیگر می داند.

این بازیگر در گفتگو با ایسنا از اولین تجربه کارگردانی خود گفت و عنوان کرد که کمال گرا بودن سبب شده ورود به شاخه کارگردانی را به تاخیر بیندازد اما تصمیم دارد این حرفه را چه در سینما و چه در تئاتر ادامه بدهد.

فرجاد برای اجرای اولین نمایش خود چندین متن را پیشنهاد کرد تا سرانجام نمایشنامه اتاقی در هتل بر اساس دو نمایشنامه اتاقی در هتل پلازا و اتاقی در هتل لندن هر دو نوشته نیل سایمون از سد دریافت مجوز گذشت.

او در آغاز درباره انتخاب این نمایشنامه توضیح داد: در انتخاب متن، به شدت به شدنی بودن کار فکر می کردم.

اولین اولویتم این بود متنی را انتخاب کنم که بتوانم آن را در مدت زمان کوتاهی که برای آماده سازی کار فرصت داشتم، به نتیجه برسانم و به چیز دیگری فکر نمی کردم.

این بازیگر که اول قصد داشته نمایشنامه خودش را روی صحنه بیاورد، درباره تغییر متن انتخابی اش گفت: نمایشنامه ای نوشته بودم به نام دروازه جهنم و بر اساس آن تمرین را شروع کردیم ولی متاسفانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مونا فرجاد و رویایی که دیر به آن رسید

مونا فرجاد و رویایی که دیر به آن رسید