مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 09:002023-12-12پزشكي

تعهد و تخصص دکترآشتیانی، آرامش بخش زندگی زوج های نابارور است


رییس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت از خدمات جهادگر فقید زنده یاد دکتر آشتیانی در به حداقل رساندن ناباروری به نیکی یاد کرد که هزاران فرزند ثمره تعهد همراه با تخصص اوست.

- ایسنا/کرمان رییس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت از خدمات جهادگر فقید زنده یاد دکتر آشتیانی در به حداقل رساندن ناباروری به نیکی یاد کرد که هزاران فرزند ثمره تعهد همراه با تخصص اوست.

  دکترعلی اصغر خیرخواه در آستانه هجدهمین سالگرد نکوداشت جهادگر فقید دکتر سعید کاظمی آشتیانی با تمجید از خدمات صورت گرفته در زمینه درمان ناباروری و توسعه زیرساخت های موردنیاز گفت: پژوهش همواره با نتایج ارزنده ای همراه است که باید با صبر و شکیبایی دنبال شود و این مهم از خصوصیات بارز زنده یاد دکتر آشتیانی بود که توانست با بهره گیری از تعهد و تخصص گروه های متعدد پژوهشی را برای رسیدن به اهداف متعالی راه اندازی کند.

وی راه اندازی پژوهشکده رویان را از جمله ثمرات شیرین اقدامات پژوهشی برشمرد و افزود: این پژوهشکده توسط دکتر آشتیانی راه اندازی شده و نور امید را در زندگی هزاران زوج نابارور زنده کرده است.

پژوهشکده رویان یکی از دهها خدمات ماندگار دکتر آشتیانی محسوب می شود که درمان ناباروری حاصل تلاش هایی است که با روحیه جهادی صورت گرفته و شاهدیم امروزه رؤیای فرزندآوری برای خانواده های بدون فرزن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعهد و تخصص دکترآشتیانی، آرامش بخش زندگی زوج های نابارور است

تعهد و تخصص دکترآشتیانی، آرامش بخش زندگی زوج های نابارور است