مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 12:052023-11-30اقتصادي

یک هزار و 300 میلیارد تومان به پروژه های کهگیلویه تخصیص یافت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان ها خبرگزاری دانشجو،جهانگیر شاهینی(رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد) در بازدید از طرح های عمرانی شهرستان کهگیلویه افزود: - رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد از تخصیص یکهزار و 300 میلیارد تومان اعتبار به پروژه های شهرستان کهگیلویه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان ها خبرگزاری دانشجو ،جهانگیر شاهینی(رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد) در بازدید از طرح های عمرانی شهرستان کهگیلویه افزود: 13 هزار میلیارد ریال برای تسریع در عملیات اجرایی پروژه های عمرانی تخصیص داده شد.

  شاهینی ابراز داشت: راه، بهداشت و درمان، آموزش و پرورش و طرح های آبرسانی به شهرستان کهگیلویه ازجمله تکمیل شبکه انتقال آب اراضی پایین دست، طرح آبرسانی دهدشت غربی و چهار شهر کهگیلویه، لنده، سوق و چرام و همچنین سد سرپری در زمره طرح های تخصیص اعتباری قرار دارد.

  رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد تقسیم و تخصیص این اعتبارات را بر اساس برنامه ریزی و اولویت بندی شاخص های توسعه نیافتگی در حوزه های مشخص شده دانست.

  شاهینی با بیان اینکه مردم تا پایان سال زراعی آینده می توانند از نعمت آبرسانی به اراضی پایین دست سد کوهبرد بهره مند می شوند، تصریح کرد: تأمین و تخصی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک هزار و 300 میلیارد تومان به پروژه های کهگیلویه تخصیص یافت

یک هزار و 300 میلیارد تومان به پروژه های کهگیلویه تخصیص یافت