مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 01:252023-11-28سياسي

783 واحد مسکن ملی برای نیروهای مسلح استان سمنان در دست ساخت است


استاندار سمنان با بیان اینکه 783 واحد مسکونی برای نیروهای مسلح در قالب طرح نهضت ملی مسکن در حال ساخت است، گفت: با اقدامات، جلسات و پیگیری های صورت گرفته، - ایسنا/سمنان استاندار سمنان با بیان اینکه 783 واحد مسکونی برای نیروهای مسلح در قالب طرح نهضت ملی مسکن در حال ساخت است، گفت: با اقدامات، جلسات و پیگیری های صورت گرفته، روند اجرایی احداث پروژه های نهضت ملی مسکن در سطح استان با سرعت قابل قبولی به پیش می رود.

سید محمدرضا هاشمی، استاندار سمنان 7 آذر 1402 در آیین بهره برداری از پروژه مسکونی 266 واحدی مهر ولایت شاهرود در محل تیپ 158 متحرک هجومی لشکر 58 ذوالفقار شاهرود که با حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی برگزار شد اظهار کرد: بهره برداری از 266 واحد مسکونی مهر ولایت 1 لشکر 58 ذوالفقار شاهرود را به نیروی همیشه سرافراز و سرفراز ارتش جمهوری اسلامی تبریک عرض می کنم.

وی افزود: استان سمنان امروز دارای یک امنیت پایدار بوده که این مهم را مدیون بصیرت مردم، خون شهدا و وفاق و همدلی و صمیمیت بین ارکان امنیتی استان هستیم.

هاشمی با اشاره به تعدد واحدهای مسکونی در حال ساخت در این استان تاکید کرد: در حال حاضر بالغ بر 18 هزار و 300 واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در حال احداث است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

783 واحد مسکن ملی برای نیروهای مسلح استان سمنان در دست ساخت است

783 واحد مسکن ملی برای نیروهای مسلح استان سمنان در دست ساخت است