مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 10:402023-12-12اقتصادي

انتقال اسناد شهرک گلخانه ای بوعلی پس از 20 سال


مدیر شعبه شرکت شهرک های کشاورزی استان همدان از انتقال اسناد شهرک گلخانه ای بوعلی به گلخانه داران خبر داد و گفت: این مهم پیرو سفرهای استانی و پیگیری های مستمر به نتیجه رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، امیرعباس کردیان صبح امروز در جلسه هماهنگی صدور اسناد در محل شرکت شهرک های گلخانه ای استان با اشاره به شکستن قفل انتقال اسناد شهرک گلخانه ای بوعلی اظهار کرد: بعد از گذشت حدود 20 سال از شروع فعالیت های بهره برداران در شهرک گلخانه ای بوعلی و طولانی شدن زمان اعطای سند مالکیت، صدور و تحویل سند در دستور کار مدیریت شرکت شهرک های کشاورزی استان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه پیگیری های مداوم و مستمر همچنین تهیه مستندات در به ثمر نشستن این امر تاثیر بسزایی داشت افزود: مجاب کردن واحد تملک در ستاد شرکت شرک های کشاورزی استان منجر شد تعداد 65 جلد سند مالکیت تک برگ مربوط به گلخانه داران این شهرک از اداره ثبت اسناد و املاک اخذ شود.

مدیر شعبه شرکت شهرک های کشاورزی استان همدان تاکید کرد: با پیگیری از طریق دفاتر اسناد رسمی عملا موضوع انتقال سند به نام افراد کلید خورده و اولین سند از این شهرک به مساحت 2 هزار و 800 مترمربع به نام مالک منتقل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال اسناد شهرک گلخانه ای بوعلی پس از 20 سال

انتقال اسناد شهرک گلخانه ای بوعلی پس از 20 سال