مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 14:002023-12-03سياسي

می خواهیم نقد شویم تا رشد کنیم


رییس بنیاد نخبگان آذربایجان شرقی با اشاره به جایگاه نقد در کشورمان و رشدهایی که از این طریق حاصل می شود، گفت: ما می خواهیم نقد شویم تا رشد کنیم.

- دکتر یوسف زندی در آیین امضای تفاهم نامه همکاری میان سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی و بنیاد نخبگان استان، با اشاره به عظمت علم در دنیای امروز، اظهار کرد: مجموعه بنیاد نخبگان با تاکیدات مقام معظم رهبری پس از 10 سال و در سال 82 مطرح و ساختارهای اصلی آن بعد از سال 84 تشکیل یافت و علی رغم انتظارات از این ظرفیت که باید نخبگان، منشا اثر در جامعه شوند اما این هدف تا به امروز تحقق نیافته است .

وی با بیان این که یکی از دلایل اصلی تحقق نیافتن این امر به ساختارهای ضعیف جامعه جهت بهره برداری از ظرفیت نخبگان بازمی گردد، افزود: نخبگان، محور توسعه در دنیا بوده و سکان دار جامعه از نهادهای حاکمیتی گرفته تا حوزه های تخصصی هستند.

مثلا در حوزه های سیاسی که احزاب معمولا محور حرکت هستند، از نخبگان سیاسی در جریان سازی استفاده می کنند و این موضوع در سایر ابعاد اقتصادی، فرهنگی و .

جامعه نیز جریان دارد.

پس جریان نخبگی چه بخواهیم چه نخواهیم یک واقعیت است.

وی ادامه داد: یکی دیگر از دلایل عقب ماندن جامعه برای بهره بردن از نخبگان نیز ضعف مدیران است که گاه برخی از این مدیران، بسترساز جریان های انحرافی شده و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

می خواهیم نقد شویم تا رشد کنیم

می خواهیم نقد شویم تا رشد کنیم