مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 12:202023-11-26سياسي

راه اندازی 34 «خانه اعتماد» در قم


معاون اجتماعی سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) قم با اشاره به برنامه های این نهاد در خصوص پیشگیری، درمان و صیانت از خانواده های معتادان، گفت: - ایسنا/قم معاون اجتماعی سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) قم با اشاره به برنامه های این نهاد در خصوص پیشگیری، درمان و صیانت از خانواده های معتادان، گفت: به این منظور در 34 محله در معرض آسیب اعتیاد قم، خانه های اعتماد راه اندازی شده است.

سرگرد مهدی علی بابایی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا افزود: درقالب خانه اعتماد، جلسات آموزشی پیشگیری و شناسایی مشکلات، آسیب های مواد مخدر در مناطق، محلات و مدارس در قالب نمایشگاه و کارگاه با حضور اساتید متخصص به صورت مستمر برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه دشمن در تلاش است تا با به کارگیری انواع مخدرها و ابزارهای مختلف جوانان و نوجوانان را آلوده کند، اظهار کرد: بیشتر افرادی که اعتیاد خاص دارند ضمن درمان به این مراکز درمانی ارجاع داد می شوند و به صورت کاملاً رایگان تحت درمان قرار می گیرند.

معاون اجتماعی سپاه استان قم از افتتاح فاز دوم اردوگاه ترک اعتیاد دین پایه کرامت با مدیریت روحانیون و طلاب توسط بسیج خبر داد و خاطرنشان کرد: در این اردوگاه ها به محض ورود مددجو، خانواده وی اعم از همسر، مادر و فرزندان تحت صیانت قرار می گیرند و بسته های معیشتی، شرایط درمانی، اع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی 34 «خانه اعتماد» در قم

راه اندازی 34 «خانه اعتماد» در قم