مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 15:452023-12-20سياسي

بازنمایی جلسات بدون خروجی را خیانت به مردم می دانم


در خصوص دستاورد های دستگاه های اجرایی مختلف بازنمایی می شود و حتما در این راستا در میدان خواهیم بود اما من بازنمایی جلسات بی نتیجه را خیانت به مردم می دانم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، جلیل آل امین مدیرکل جدید صداوسیمای مرکز زنجان ظهر امروز در آیین معارفه خود با بیان اینکه بحث هویت محوری و عدالت گستری که سازمان در پیش گرفته است بازگشت به مردم است، اظهار داشت: رسانه همیشه تلاشش بر این است که کنار مردم و با مردم و برای مردم باشد اما در این دوره و با این رویکرد بیشتر کنار مردم است.

مدیرکل جدید صداوسیمای مرکز زنجان  با بیان اینکه بازنمایی تولیدات مردمی در سند تحول دوره اخیر بسیار مهم بود، تصریح کرد: مردم تولیدات بسیار خوبی دارند و ما در فضای مجازی شاهد حرفه ای بودنشان هستیم.

وی با بیان اینکه ما باید به آثار مردم هم فرصت بدهیم تا روی آنتن برود، گفت: هر برنامه ای که تولید و پخش می شود باید به آرای مردم هم گذاشته شود و این راه ارتباطی وجود دارد.

ال امین با بیان اینکه نمی شود پشت صحنه بنشینیم و خودمان برای خودمان سوت و کف بزنیم در حالی که مخاطبان ما باید برای ما سوت و کف بزنند، ادامه داد: بنابراین تولیدات مردمی و گرفتن آرای مردم و نظرات مردمی بسیار مهم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازنمایی جلسات بدون خروجی را خیانت به مردم می دانم

بازنمایی جلسات بدون خروجی را خیانت به مردم می دانم