مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 20:052023-11-23ورزشي

حاتمی: خوب بازی نکردیم اما نتیجه را گرفتیم


خوشحالم با وجود این که امروز در ابتدا خوب بازی نکردیم اما توانستیم نتیجه بگیریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، مهران حاتمی سرمربی تیم بسکتبال ذوب آهن پس از پیروزی در لیگ برتر بسکتبال اظهار داشت: بازی سخت و فشرده ای داشتیم و از عملکرد بازیکنانم خوشحال هستم زیرا با وجود این که در نیمه اول بازی از دست ما خارج شد اما توانستیم در نیمه دوم بازی را متعادل کرده و خودمان را بر حریف غالب کنیم.

وی ادامه داد: بازیکنان ما در دفاع و حمله کاملا موفق بودند و عملکرد خوب ما ناشی از حمایت پشتیبانی خوب باشگاه از تیم است و مدیران باشگاه، بازیکنان و کادر فنی برای کسب نتایج زحمات بسیار زیادی می کشند.

حاتمی تصریح کرد: بسکتبال بازی لحظه ها است و این بالا پایین شدن امتیازات در بسکتبال وجود دارد اما مهم این است که برخی مواقع با وجود این که خوب بازی نمی کنید، نتیجه می گیرید و خوشحالم با وجود این که امروز در ابتدا خوب بازی نکردیم اما توانستیم نتیجه بگیریم.

سرمربی تیم بسکتبال ذوب آهن خاطرنشان کرد: همدلی اعضای تیم کمک کرد تا ضعف نیمه اول را در نیمه دوم جبران کنیم و بازیکنان ما نشان دادند در زمین حرف های زیادی برای گفتن دارند، تا اینجا از عملکرد بایکس و جونز راضی هستم و عملکرد یکی از آن ها بسیار راضی کننده تر بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاتمی: خوب بازی نکردیم اما نتیجه را گرفتیم

حاتمی: خوب بازی نکردیم اما نتیجه را گرفتیم