مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 08:152023-12-20سياسي

محاکمه گروهک تروریستی منافقین در ایران و عراق


همزمان با عراق، دومین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات و جنایات 104 عضو گروهک تروریستی منافقین و سازمان مجاهدین خلق در تهران برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صداوسیما، شبکه خبر سه شنبه شب در برنامه  گفتگوی ویژه خبری، روند محاکمه عناصر اصلی گروهک منافقین را با کاظم غریب آبادی - معاون بین الملل قوه قضاییه و  دبیر ستاد حقوق بشر کشورمان و  هیبت اله نژندی منش   وکیل خانواده آقای حمید نوری بررسی کرد.

مقدمه مجری: دادگاه رسیدگی به اقدامات اعضای گروهک تروریستی منافقین برگزار شد و طبق اعلام دادگاه کیفری یک استان تهران در دادگاه رسیدگی به جنایت منافقین 104 عضو این گروهک محاکمه می شوند با معرفی نشدن وکیل از طرف متهمان 5 وکیل از مرکز وکلای قوه قضاییه کار دفاع از متهمان را بر عهده دارند.

سوال: آقای دکتر غریب آبادی به نظر می رسد که عدالت در مورد گروه تروریستی گروهک تروریستی منافقین تا الان اجرا نشده است.

غریب آبادی:  ما پرونده هایی در برخی مراجع قضایی به صورت موردی در مورد برخی از اعضای گروهک منافقین که یا دستگیر می شدند یا جرایمی مرتکب می شدند داریم و مستندات و مدارک و ادله های هم  وجود داشت، اما ما هیچ وقت نسبت به تشکیل یک دادگاه برای محاکمه ی کلیت این سازمان تروریستی و محاکمه سران آن تشکیل ندادیم این سوال بزرگ برای خود ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محاکمه گروهک تروریستی منافقین در ایران و عراق

محاکمه گروهک تروریستی منافقین در ایران و عراق