مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 11:302023-11-25حوادث

کالای قاچاق، اسب تروای دشمن است


جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان استفاده از کالای قاچاق در محل کار زندگی و کانون خانواده را به پذیرش اسب تروای دشمن تشبیه کرد و گفت: وقتی کالاهای لوکس و زینتی فرنگی وارد زندگی مردم می شود، - ایسنا/سمنان جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان استفاده از کالای قاچاق در محل کار زندگی و کانون خانواده را به پذیرش اسب تروای دشمن تشبیه کرد و گفت: وقتی کالاهای لوکس و زینتی فرنگی وارد زندگی مردم می شود، کم کم فرهنگ اشرافی گری و شیفتگی به غرب در ذهن آنها رسوخ و مقدمه اضمحلال فکری را فراهم می کند.

  سرهنگ سیدعلی میراحمدی در جلسه قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا که با محوریت برنامه ریزی برای خودروهای سواری فعال در انتقال کالای قاچاق برگزار شد، اظهار کرد: مهمترین رویکرد فرماندهی انتظامی در امر مبارزه با قاچاق کالا و ارز، پیشگیری، پیش بینی و مبارزه است.

او مبارزه با قاچاق کالا و ارز را مهمترین ماموریت پلیس امنیت اقتصادی اعلام و بر لزوم تعامل و همکاری دیگر رده های فراجا با پلیس تاکید کرد.

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان به عزم جدی نظام برای مقابله با قاچاق کالا اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به دستورالعمل های صادره از ستاد کل نیروهای مسلح، در امر مقابله با قاچاق کالا و ارز باید از ظرفیت سایر نیروهای مسلح نیز بهره برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کالای قاچاق، اسب تروای دشمن است

کالای قاچاق، اسب تروای دشمن است