مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 18:402023-12-20سياسي

هفتمین کنگره بین المللی تحقیقات شیلات و آبزیان کشور در البرز


دبیر هفتمین کنگره بین المللی تحقیقات شیلات و آبزیان کشور گفت: هفتمین کنگره بین المللی تحقیقات شیلات و آبزیان کشور و رویداد فناوری های نوین شیلاتی در سوم تا پنجم دی ماه به میزبانی البرز در مرکز آموزش عالی امام خمینی فردیس برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در فردیس، شهرام دادگر، دبیر اجرایی هفتمین کنگره بین المللی تحقیقات شیلات و آبزیان، در نشست خبری که در خصوص این کنگره در مرکز  بین المللی آموزش عالی امام خمینی برگزار شد، با اشاره به اینکه ایران برای چهارمین بار میزبان  کنگره بین المللی شیلات و آبزیان است، اظهار کرد: افتخار میزبانی هفتمین دوره کنگره بین المللی تحقیقات شیلات و آبزیان نصیب استان البرز شده است  که با حضور 18 کشور از جمله ایران  در مرکز آموزش عالی امام خمینی در سوم و چهارم دی ماه در مرکز آموزش عالی امام خمینی واقع در شهرستان فردیس برگزار می شود.

  وی  با اشاره به اهمیت هفتمین  کنگره بین المللی شیلات و آبزیان کشور، بیان کرد: علیرغم همه محدودیت ها و تحریم ها، کشور ما پیشرفت های خوبی در حوزه شیلات و آبزیان داشته که باید به دنیا معرفی شود.

علاوه بر این آگاهی و شناخت آخرین دستاوردها و فناوری ها  در حوزه صنعت شیلات از جمله مهمترین اهداف در برگزاری این کنگره است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفتمین کنگره بین المللی تحقیقات شیلات و آبزیان کشور در البرز

هفتمین کنگره بین المللی تحقیقات شیلات و آبزیان کشور در البرز