مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 11:452023-12-12پزشكي

این علائم نشان دهنده بیماری قلبی در کودکان است


یک متخصص قلب و عروق با بیان اینکه در هر سنی احتمال بروز بیماریهای قلبی وجود دارد، گفت: برخی بیماریهای قلبی به شکل مادرزادی است و باید در اسرع وقت تشخیص داده شده و درمان شود.

- ایسنا/کرمانشاه یک متخصص قلب و عروق با بیان اینکه در هر سنی احتمال بروز بیماریهای قلبی وجود دارد، گفت: برخی بیماریهای قلبی به شکل مادرزادی است و باید در اسرع وقت تشخیص داده شده و درمان شود.

دکتر مصطفی بهره مند در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه بیماریهای قلبی و عروقی مختص سنین بالا نیست، گفت: بعضی از این بیماری ها به شکل مادرزادی است، بنابراین حتی نوزاد یک روزه هم ممکن است به این بیماری ها مبتلا باشد.

وی در خصوص علل و عوامل بروز بیماری های قلبی در کودکان گفت: بیماری های قلبی در کودکان ممکن است ناشی از نقص مادرزادی باشد، یعنی اینکه بطور مادرزادی نوزاد دچار نقص در دیواره قلب باشد و این مشکلات ممکن است از بدو تولد خود را نشان داده یا در دوران بزرگسالی بروز و ظهور پیدا کند.

بهره مند گفت: علل دیگر بیماری های قلبی به مشکلات دریچه ای قلب مربوط می شود که آن هم بصورت مادرزادی است و ممکن است دریچه های قلب تنگ باشد.

این متخصص قلب و عروق گفت: مشکل دیگر قلبی در کودکان مربوط به اختلالات ریتم قلب است که موجب اخلال در ضربان قلب می شود که این اختلالات هم بصورت مادرزادی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این علائم نشان دهنده بیماری قلبی در کودکان است

این علائم نشان دهنده بیماری قلبی در کودکان است