مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 09:352023-11-28اجتماعي

آغاز کاهش دما از صبح فردا در زنجان


مدیرکل هواشناسی استان زنجان با بیان اینکه از فردا دمای هوا در مناطق مختلف استان 3 تا 6 درجه سانتیگراد کاهش خواهد یافت، گفت: طی روزهای آینده آسمان استان صاف تا کمی ابری خواهد بود.

- ایسنا/زنجان مدیرکل هواشناسی استان زنجان با بیان اینکه از فردا دمای هوا در مناطق مختلف استان 3 تا 6 درجه سانتیگراد کاهش خواهد یافت، گفت: طی روزهای آینده آسمان استان صاف تا کمی ابری خواهد بود.

محمدرضا رحمن نیا در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: درحال حاضر با توجه به خروج سامانه ضعیف بارشی که از روزهای قبل در استان فعال بود، شاهد آسمان صاف و شرایط پایدار جوی در مناطق مختلف خواهیم بود.

وی تصریح کرد: طی روزهای آینده آسمان استان صاف تا کمی ابری خواهد بود و روزهای پنج شنبه و جمعه هفته جاری نیز پوشش ابرها افزایش می یابد اما فعالیت سامانه بارشی برای استان پیش بینی نمی شود.

این مسئول با بیان این که سرعت وزش باد در استان امروز افزایش می یابد، افزود: از فردا وزش باد نیز ملایم تر خواهد شد و دما در مناطق کوهستانی و ارتفاعات به صفر و زیرصفر خواهد رسید.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان افزود: طی شبانه روز گذشته قیدار با چهار درجه سانتیگراد سردترین و گیلوان با 32 درجه سانتیگراد گرم ترین مناطق استان گزارش شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز کاهش دما از صبح فردا در زنجان

آغاز کاهش دما از صبح فردا در زنجان