مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 21:502023-12-07سياسي

ارتقای دانش قضایی مردم مانع ورود آنها به برخی معاملات مشکل ساز می شود


نماینده رییس قوه قضاییه در سفر به خلخال گفت: ارتقای دانش قضایی مردم از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، چرا که اگر مردم از این موضوعات اطلاع داشته باشند از بروز بسیاری از مشکلات پیشگیری می شود که از جمله آن ها عدم ورود مردم در برخی معاملات مشکل ساز است.

- ایسنا/اردبیل نماینده رییس قوه قضاییه در سفر به خلخال گفت: ارتقای دانش قضایی مردم از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، چرا که اگر مردم از این موضوعات اطلاع داشته باشند از بروز بسیاری از مشکلات پیشگیری می شود که از جمله آن ها عدم ورود مردم در برخی معاملات مشکل ساز است.

به نقل از روابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی استان عباس مسجدی در سفر به استان اردبیل در شهرستان خلخال حضور یافت و با اعلام این مطلب افزود: مهم ترین رکن اجرای عدالت در نظام جمهوری اسلامی ایران دستگاه قضاء است و دلیل سفرهای استانی رییس قوه قضاییه نیز آگاهی از مشکلات و مسائل مردم استان ها و شهرستان های کشور و چاره جویی برای رفع آن هاست.

وی با بیان اینکه یکی از موارد مورد تأکید مقام معظم رهبری، مردمی سازی قوه قضاییه است، تصریح کرد: مردمی سازی قوه قضاییه موضوع مهمی است که در سند تحول قضایی مورد توجه قرار گرفته و در این راستا افزایش دانش قضایی مردم و آگاهی آنان از موضوعات قضایی در دستور کار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقای دانش قضایی مردم مانع ورود آنها به برخی معاملات مشکل ساز می شود

ارتقای دانش قضایی مردم مانع ورود آنها به برخی معاملات مشکل ساز می شود