مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 12:202023-12-07فرهنگي

خانه خلاق صنایع دستی شهر کرمان افتتاح شد


معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با اشاره به افتتاح خانه خلاق صنایع دستی کرمان اظهار کرد: اثر تاریخی و میراث فرهنگی که مرمت شده در اختیار هنرمندان صنایع دستی قرار گرفته است و هرآنچه که در این خانه اتفاق می افتد، - ایسنا/کرمان معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با اشاره به افتتاح خانه خلاق صنایع دستی کرمان اظهار کرد: اثر تاریخی و میراث فرهنگی که مرمت شده در اختیار هنرمندان صنایع دستی قرار گرفته است و هرآنچه که در این خانه اتفاق می افتد، برپایه و محوریت صنایع دستی در خانه های خلاق نیز رخ بدهد.

مریم جلالی امروز 16 آذرماه در حاشیه افتتاح خانه خلاق صنایع دستی کرمان با بیان این مطلب که صنایع دستی در زنجیره میراث فرهنگی و گردشگری معنا می شود، اظهار کرد: صنایع دستی ریشه های ما را به محصول فرهنگی بر پایه اقتصاد هویت بنیان تبدیل می کند.

وی افزود: استان کرمان می تواند از ظرفیت های میراث فرهنگی و جاذبه های گردشگری خود در راستای رونق صنایع دستی استفاده کند و شاهد تلاش همکاران و همگرایی ارکان شهری و خانواده صنایع دستی هستیم.

وی ادامه داد: خانه های خلاق صنایع دستی سلول های بنیادی هستند که می توانند به رونق اقتصاد، برگزاری نمایشگاه های بین المللی و ملی کمک کنند و هویت شهرها و روستاهای جها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه خلاق صنایع دستی شهر کرمان افتتاح شد

خانه خلاق صنایع دستی شهر کرمان افتتاح شد