مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 16:152023-12-05بين الملل

نسل کشی و سلاخی به شیوه طراح ماشین آدم کشی آمریکا


«هنری کسینجر» مشاور امنیت ملی و وزیر امور خارجه 2 رییس جمهور و چهره تأثیرگذار اما پنهان در تشکیلات سیاست گذاری خارجی آمریکا چندی پیش در سن 100 سالگی در منزلش از دنیا رفت.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - ایرنا نوشت: کسینجر کمک کرد تا جنگ ویتنام طولانی تر شود و دامنه این منازعه را به کامبوج بی طرف کشاند و قتل عام بی سابقه در کامبوج، تیمور شرقی و بنگلادش را رقم زد؛ جنگ های داخلی در جنوب آفریقا را تسهیل و از کودتا و جوخه های مرگ در سراسر آمریکای لاتین پشتیبانی کرد.

با استناد به آنچه که گرگ گراندین (Greg Grandin) شرح حال نویس او مدعی شده، می توان گفت که حداقل خون سه میلیون انسان بی گناه روی دستان کسینجر نقش بسته است.

اسناد فاش شده چه می گویند؟ رید برادی (Reed Brody) دادستان کهنه کار جرائم جنگی در مورد او گفته تعداد افراد اندکی همچون هنری کسینجر را می توان نام برد که تا این حد در مرگ، ویرانی و رنج انسانی در مناطق مختلف جهان دست داشته اند.

بر اساس تحقیقات انجام شده در سال 2023 توسط اینترسپت، مشخص شد کسینجر _ قدرتمندترین مشاور امنیت ملی در تاریخ آمریکا و معمار اصلی سیاست های جنگی این کشور در جنوب شرقی آسیا از 1969 تا 1975 _ بیشتر از هر کس دیگری در طول تاریخ کامبوج، مسئول مرگ غیرنظامیان در این کشور است و آرشیو اسناد محرمانه ارتش آمریکا و مصاحبه هایی که با باز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نسل کشی و سلاخی به شیوه طراح ماشین آدم کشی آمریکا

نسل کشی و سلاخی به شیوه طراح ماشین آدم کشی آمریکا