مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 15:552023-11-27سياسي

طرح ولایت تنها مختص دانشجویان حزب اللهی نیست


دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران گفت: برخلاف چیزی که گاهی تصور می شود، طرح ولایت مختص دانشجویان حزب اللهی نیست.

- ایسنا/خراسان رضوی دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران گفت: برخلاف چیزی که گاهی تصور می شود، طرح ولایت مختص دانشجویان حزب اللهی نیست.

شایان ترکمانی در گفت وگو با ایسنا از برگزاری پانزدهمین دوره طرح ولایت (آموزش مبانی اندیشه اسلامی) ویژه دانشجویان دانشگاه تهران در مشهد خبر داد و اظهار کرد: به فضل الهی این دوره تابستان 1403 در مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه نام نویسی این دوره هم اکنون آغاز شده است، افزود: جامعه اسلامی دانشجویان یکی از رسالت های اصلی خود را پاسداری از مبانی معرفتی اسلام و انقلاب و انتقال آنها به نسل جدید دانشجویان می داند و به نظر ما یکی از ارکان مهم جهاد تبیین، آموزش اصول و مبانی اسلام ناب به دانشجویان است.

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب در دیدار دانشجویی امسال یکی از محورهای سخنان خود را تاکید بر تفکر زیربنایی محکم به عنوان نیاز قطعی دانشجویان قرار دادند و آثار شهیدمطهری، شهید بهشتی و مرحوم علامه مصباح یزدی را مصداقی از آثار خوب برای مراجعه دانشجویان در مسائل فکری و معرفی عنوان کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ولایت تنها مختص دانشجویان حزب اللهی نیست

طرح ولایت تنها مختص دانشجویان حزب اللهی نیست