مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 10:402023-11-28سياسي

اختصاص زمین برای احداث کتابخانه


استاندار بوشهر از تصویب تخصیص زمین در مرکز شهر بوشهر برای ساخت کتابخانه مرکزی در نشست اخیر کمیته برنامه ریزی استان بوشهر خبر داد.

- ایسنا/بوشهر استاندار بوشهر از تصویب تخصیص زمین در مرکز شهر بوشهر برای ساخت کتابخانه مرکزی در نشست اخیر کمیته برنامه ریزی استان بوشهر خبر داد.

احمد محمدی زاده در نشست مسئولان حوزه فرهنگی و اجتماعی گفت: این زمین در موقعیت مناسبی در مساحتی برابر با پنج هزار مترمربع در منطقه یک شهر بوشهر با هم افزایی که میان دستگاه های اجرایی و فرهنگی شکل گرفت، برای ساخت کتابخانه مرکزی بوشهر مصوب شد.

وی تأکید کرد: ساخت کتابخانه مرکزی در بوشهر در برنامه چهارم توسعه آمده و از این رو به مطالبه ای 20 ساله در حوزه فرهنگ استان تبدیل شده بود.

محمدی زاده بیان کرد: البته این مطالبه در سال 1389 در دولت اسبق در سفر رییس جمهور وقت به بوشهر با اختصاص زمینی با مساحت 12 هزار مترمربع در شهرک نیایش مصوب شد، اما این پروژه بزرگ فرهنگی در دو دولت قبل به دلیل تأمین نشدن اعتبار بر زمین ماند.

وی ادامه داد: این مطالبه و خواسته به حق جامعه فرهنگی در دولت سیزدهم که نگاه جدی به توسعه زیرساخت های کتابخانه ای در کشور دارد، زنده و با نگاه ویژه ای دنبال شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص زمین برای احداث کتابخانه

اختصاص زمین برای احداث کتابخانه