مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 15:152023-12-18فرهنگي

پایان فیلمبرداری فیلم سینمایی «آبی روشن»/ اولین تصویر از مهران احمدی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو،  فیلم سینمایی «آبی روشن» به کارگردانی بابک خواجه پاشا و تهیه کنندگی سید محمدحسین میری پس از فیلمبرداری در شهرهای خلخال، - پایان فیلمبرداری فیلم سینمایی آبی روشن / اولین تصویر از مهران احمدی فیلمبرداری فیلم سینمایی آبی روشن به کارگردانی بابک خواجه پاشا به پایان رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو،  فیلم سینمایی آبی روشن به کارگردانی بابک خواجه پاشا و تهیه کنندگی سید محمدحسین میری پس از فیلمبرداری در شهرهای خلخال، تالش، نیشابور، مشهد و تهران به پایان رسید.

مهران احمدی، مهران غفوریان، سارا حاتمی، مرتضی امینی تبار، روح الله زمانی، علی اکبر اصانلو و کاظم هژیرآزاد در این فیلم سینمایی به ایفای نقش پرداختند.

  آبی روشن اولین محصول مشترک سازمان هنری رسانه ای اوج و بنیاد سینمایی فارابی است که فیلمنامه آن را امیر ابیلی و داوود گنجوی نوشته اند.

بابک خواجه پاشا پیش از این با نویسندگی و کارگردانی فیلم سینمایی در آغوش درخت در چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین فیلمنامه و دیپلم افتخار بهترین کارگردانی شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان فیلمبرداری فیلم سینمایی «آبی روشن»/ اولین تصویر از مهران احمدی

پایان فیلمبرداری فیلم سینمایی «آبی روشن»/ اولین تصویر از مهران احمدی