مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 14:002023-12-05سياسي

سکوت در مقابل جنایات اسراییل مایه ننگ دنیاست


رییس شورای اسلامی شهر تهران ضمن ابراز انزجار از سکوت برخی کشورها در خصوص جنایات اسراییل در غزه گفت: سکوت در مقابل جنایات اسراییل مایه ننگ دنیاست.

- رییس شورای اسلامی شهر تهران ضمن ابراز انزجار از سکوت برخی کشورها در خصوص جنایات اسراییل در غزه گفت: سکوت در مقابل جنایات اسراییل مایه ننگ دنیاست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی چمران در یکصد و نود و هشتمین جلسه شورای ششم، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، شهدای مدافع امنیت و شهدای مدافع حرم، با اشاره به روز 14 آذرماه که بنام روز ملی داوطلب نامگذاری شده است، گفت: شورای اسلامی شهر تهران، در مسائل مختلف با داوطلبان در حوزه های مختلف از جمله شورای محلات، سمن ها و شورایاری ها همکاری خوبی داشته است.

از این رو معتقدیم که هرچقدر وجود داوطلبین در انجام امور عمومی گسترده تر باشد؛ ارتباط بین مردم و مسئولین بیشتر خواهد شد و همیاری و همکاری مردم، اهمیت موضوع ارتباط را تقویت خواهد کرد.

وی در ادامه با تبریک فرارسیدن 16 آذرماه که بنام روز دانشجو در تقویم کشور به ثبت رسیده، این روز را برگی از یک تاریخ فراموش ناشدنی انقلاب و دانشگاه برشمرد و گفت: این روز، روزی بود که رژیم دژخیمان پهلوی، بعد از کودتای ننگین 28 مرداد 1332 با یک برنامه از قبل تعیین شده مقدمات ورود نیکسون معاون رییس جمهور وقت ایا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سکوت در مقابل جنایات اسراییل مایه ننگ دنیاست

سکوت در مقابل جنایات اسراییل مایه ننگ دنیاست