مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 19:002023-11-28بين الملل

ایهود باراک: نتانیاهو در جنگ غزه شکست خورده و باید برکنار شود


نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی تأکید کرد که همتای کنونی وی، صلاحیت رهبری این رژیم را ندارد؛ زیرا شکست سختی از حماس خورده و باید برکنار شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ایهود باراک نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی ضمن حمله به بنیامین نتانیاهو نخست وزیر کنونی این رژیم،  گفت: نتانیاهو در جنگ [غزه] شکست خورده است و صلاحیت رهبری اسراییل را ندارد؛ زیرا ائتلاف نامبارکی با ایتامار بن گویر و بزالل اسموتریچ دارد.

باراک با اشاره به اینکه اعضای این ائتلاف در پی تسلط کامل بر غزه هستند، تأکید کرد: کنترل مجدد غزه می تواند اسراییل را وارد جنگهایی کند که سالها طول خواهد کشید.

کما اینکه باعث بحرانهای متعددی با دولت آمریکا خواهد شد و مخاطرات زیادی برای روابط اسراییل با مصر و اردن و توافقهای ابراهیم و عادی سازی روابط با عربستان همراه خواهد داشت.

پس از پایان مهلت آتش بس چهار روزه، وزارت خارجه قطر شامگاه گذشته خبر داد که آتش بس انسانی در غزه، به مدت دو روز دیگر تمدید شد.

تمایل رژیم اسراییل برای تمدید آتش بس در غزه در حالی است که کارشناسان حتی در داخل فلسطین اشغالی به احتمال موفقیت رژیم در تحقق اهداف جنگی خود در غزه به دیده تردید می نگرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایهود باراک: نتانیاهو در جنگ غزه شکست خورده و باید برکنار شود

ایهود باراک: نتانیاهو در جنگ غزه شکست خورده و باید برکنار شود