مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 11:202023-12-10بين الملل

دانشگاه شریفی ها در مسابقات بین المللی رباتیک اجتماعی اول شدند


پانزدهمین کنفرانس بین المللی رباتیک اجتماعی امسال برای نخستین بار با حضور محققان کشورهای خاورمیانه برگزار شد، محققان دانشگاه صنعتی شریف در این دوره مقام اول را کسب کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی شریف، پانزدهمین کنفرانس بین المللی رباتیک اجتماعی طی روزهای 12 تا 16 آذرماه 1402 ( 3 تا 7 دسامبر 2023) در شهر دوحه کشور قطر برگزار شد.

در این کنفرانس معتبر، استادان و پژوهشگران حوزه رباتیک اجتماعی از 20 کشور جهان از جمله؛ ایران، آمریکا، کانادا، ژاپن، انگلستان، سوییس، آلمان، اسپانیا، قطر، ایتالیا، استرالیا، سنگاپور، هلند، فرانسه و کره جنوبی حضور داشتند.

   در دوره های مختلف این کنفرانس علاوه بر ارائه آخرین یافته ها در قالب مقالات علمی، مسابقه ای هم برای ارزیابی برترین ایده ها و طرح ها در حوزه رباتیک اجتماعی برگزار می شود.

امسال هسته پژوهشی رباتیک اجتماعی- شناختی دانشگاه صنعتی شریف با 3 مقاله  پذیرفته شده در بخش مقالات و یک طرح در بخش مسابقات، حضوری فعال داشتند.

علیرضا طاهری(عضو هیأت علمی دانشکده مهندسی مکانیک و مدیر آزمایشگاه رباتیک اجتماعی و شناختی)، مهندس علی قرباندایی پور(دانش آموخته کارشناسی ارشد) و امید امیری (دانشجوی مقطع کارشناسی) به نمایندگی از اعضای این گروه پژوهشی در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه شریفی ها در مسابقات بین المللی رباتیک اجتماعی اول شدند

دانشگاه شریفی ها در مسابقات بین المللی رباتیک اجتماعی اول شدند