مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 17:502023-12-02اقتصادي

تشکیل 45 میلیون پرونده بیمه ای از ابتدای سال جاری


پیش بینی می شود تا پایان سال حدود 70 میلیون پرونده بیمه ای در بخش صدور و خسارت تشکیل شود که تاکنون حدود 45 میلیون پرونده تشکیل شده است و در این پرونده حق مردم تا جایی که در بیمه نامه ها بوده، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، همایش نخبگان صنعت بیمه استان خراسان رضوی امروز با حضور قائم مقام بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، جمعی از مدیران این استان و همچنین مدیران شرکت های بیمه خراسان رضوی در مشهد برگزار شد.

پوشش بیمه ای 300 هزار همت ریسک در کشور قائم مقام بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران در این همایش از پوشش 300 هزار همت ریسک در کشور توسط شرکت های بیمه ای به طور سالانه خبر داد.

  مجید مشعلچی اظهار کرد: در صنعت بیمه هر چه سازمان های بیمه گر پایه، ناکارآمدتر و کم اثرتر و نزدیک به بی اثرتر باشند، بار درمان آن به گردن بیمه درمان تکمیلی می افتد.

برای مثال 10 درصد از درمان های سرپایی را دفترچه های پایه بیمه باید متقبل شوند، اما فشار آن بر روی بیمه درمان تکمیلی است.

  وی با بیان این که حدود 25 میلیون پرتفوی بیمه شخص ثالث فعال در کشور وجود دارد، افزود: طبق اعلام قوه قضاییه امسال مبلغ دیه 50 درصد افزایش پیدا کرد.

اما بیمه مرکزی حق بیمه شخص ثالث را 30 درصد افزایش داد و مابقی آن از محلی دیگر مانند سرمایه گذاری ها، کاهش هزینه های اداری و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل 45 میلیون پرونده بیمه ای از ابتدای سال جاری

تشکیل 45 میلیون پرونده بیمه ای از ابتدای سال جاری