مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 12:352023-11-25سياسي

مدیران مراقب لغزش ها باشند


لغزش در مدیران و کسی که مسئولیت می گیرد نسبت به سایر کارکنان و افراد جامعه خطرناک تر است و همواره باید در اصلاح خویشتن بکوشیم.

- ایسنا/ایلام امام جمعه ایلام گفت: لغزش در مدیران و کسی که مسئولیت می گیرد نسبت به سایر کارکنان و افراد جامعه خطرناک تر است و همواره باید در اصلاح خویشتن بکوشیم.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر الله نور کریمی تبار امروز شنبه 4 آذر در نشست اخلاق مدیران اظهار کرد: در جامعه اسلامی که به مبدأ و مقصد باور داریم و خدا را بر احوال مستمر خود ناظر همواره به تذکر نیازمند هستیم.

وی با تأکید بر اینکه مسئولیت در جامعه اسلامی ریاست نیست؛ بلکه امانت است که باید در حفظ امانت کوشا باشیم، تأکید کرد: لغزش و خطا همواره آدمی را تهدید می کند و لغزش در مدیران و کسی که مسئولیت می گیرد بیشتر و نسبت به سایر کارکنان این لغزش خطرناک تر است و همواره باید در اصلاح خویشتن بکوشیم.

کریمی تبار با یادآوری روایت هایی درباره مرگ، ادامه داد: برخی مجالس و برخی برنامه های ختم با سبک زندگی اسلامی همخوانی ندارد.

امام جمعه ایلام با اشاره به اهمیت حضور در جلسات اخلاق و عمل به نکات اخلاقی و تأثیر آن بر مدیریت، تصریح کرد: حضور در جلسات اخلاق، بازده انسان را بالا و کارایی را افزایش می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران مراقب لغزش ها باشند

مدیران مراقب لغزش ها باشند