مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 08:352023-12-13ورزشي

برگزاری یادواره شهدا در 738 روستای آذربایجان شرقی


رییس ستاد شهرستان ی کنگره ملی 10 هزار شهید آذربایجان شرقی گفت: روستاهای آذربایجان شرقی در کنگره 10 هزار شهید استان پیشگام بوده و تا امروز 738 یادواره شهدای عشایری و روستا در آنها برگزار شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، تراب محمدی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: در راستای برگزاری کنگره 10 هزار شهید استان آذربایجان شرقی، در تمام شهرستان های استان یادواره بزرگداشت شهدا با حضور مسوولان استانی و ملی برگزار شده است.

  معاون سیاسی اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی افزود: برگزاری 88 جشنواره ورزشی و فرهنگی از قبیل تور بین المللی دوچرخه سواری ایران-آذربایجان و همچنین چندین مورد جشنواره های متنوع هنری محلی از دیگر برنامه های اجرا شده در شهرهای آذربایجان شرقی می باشد.

 رییس ستاد شهرستانی کنگره 10 هزار شهید آذربایجان شرقی، خدمات رسانی به مردم را از دیگر برنامه های جنبی این کنگره برشمرد و گفت: در راستای ارائه خدمات به شهروندان گرامی، میز خدمت در تمام شهرها و همچنین اکثر روستاهای استان برگزار شده و 21 مورد نیز ویزیت رایگان توسط تیم های پزشکی در روستاهای محروم انجام شده است.

  معاون سیاسی اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی ادامه داد: در راستای برگزاری کنگره ملی 10 هزار شهید استان، مزار شهدای گمنام در 12 شهر استان که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری یادواره شهدا در 738 روستای آذربایجان شرقی

برگزاری یادواره شهدا در 738 روستای آذربایجان شرقی