مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 16:102023-12-05سياسي

پایان سودجویی از مرزنشینان پاوه با ورود جدی دستگاه قضایی


رییس دادگستری پاوه، از پایان سودجویی از مرزنشینان خبر داد و گفت: ترخیص هر نوع کالا از گمرک منوط به پرداخت کامل حق و حقوق مرزنشینان باشد.

- یعقوب حبیبی شمس، رییس دادگستری پاوه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: مدتی است در مراجعات تعدادی از شهروندان و همچنین در فضای مجازی مباحثی در خصوص تخلف از تصویب نامه هیأت وزیران در مورد پرداخت حق و حقوق مرزنشینان به دستگاه قضایی و دادگستری واصل شده و چندین مورد به اینجانب مراجعه کردند که این حقوقی که دولت برای مرزنشینان در نظر گرفته، پرداخت نمی شود.

وی ادامه داد: با پیگیری های صورت گرفته از سوی دستگاه قضایی و استعلام از مراجع ذی ربط و ادارات مرتبط همچون گمرک و فرمانداری، متأسفانه مشخص شد حقوقی که برای مرزنشینان در این شهرستان در نظر گرفته شده، پرداخت نشده و سال هاست عده ای افراد منفعت طلب و سودجو به بهانه های واهی از پرداخت این حق و حقوق خودداری کرده اند.

رییس دادگستری پاوه تصریح کرد: به محض قطعی شدن این موضوع، ورود کردیم و با مشورت همکاران قضایی به خصوص دادستان شهرستان، جلسه ای با حضور معاون فرماندار و کارشناسان اداره اطلاعات و سایر ارگان های ذی ربط برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان سودجویی از مرزنشینان پاوه با ورود جدی دستگاه قضایی

پایان سودجویی از مرزنشینان پاوه با ورود جدی دستگاه قضایی