مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 14:402023-12-11سياسي

جمعیت هلال احمر برای نجات جان و کاهش آلام مردم تلاش می کند


دبیرکل جمعیت هلال احمر با اشاره به نقش و جایگاه ایمان در پیشبرد اهداف و برنامه های این جمعیت گفت: جمعیت هلال احمر برای نجات جان انسان ها و کاهش آلام و گرفتاری های مردم تلاش می کند و از این جهت جایگاه داوطلبی هلال احمر جایگاهی مقدس است.

- یعقوب سلیمانی، 20 آذر در آیین نکوداشت خدمات داوطلبانه و تجلیل از خیرین و داوطلبان برتر استان در سالن ولایت سپاه حضرت عباس(ع) اردبیل با اشاره به شعار جهانی امسال داوطلبان امید و فراتر از آن؛ ایمان اظهار کرد: جمعیت هلال احمر به عنوان یک جمعیت پیشرو ، توانمند و با یک نگاه عمیق مبتنی بر ایمان خدمات خود را ارائه می کند.

وی با اشاره به کتابی درباره زندگی 40 شهید 13 ساله استان اردبیل گفت: شهدا جانشان را بر اساس وظیفه ای که در برابر وطن ، انقلاب و نظام داشتند نثار کردند چرا که آنها بصیرت لازم را درک کرده بودند و بواسطه ایمان، در مقابل دشمنان پایداری و مقاومت کردند.

دبیرکل جمعیت هلال احمر اضافه کرد: امروز هم شاهد هستیم که مردم مظلوم غزه در شرایطی که دنیا توجهی به قوانین چهارگانه ژنو و الحاقات آن نمی کند، با اتکا به همین ایمان در مقابل ظلم و و بی عدالتی مقاومت می کنند.

سلیمانی با بیان اینکه خیرین با انفاق مال خود با خدا معامله می کنند، افزود: ایمان پشتوانه امید است و امروز برای عبور از مشکلات و چالش ها در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمعیت هلال احمر برای نجات جان و کاهش آلام مردم تلاش می کند

جمعیت هلال احمر برای نجات جان و کاهش آلام مردم تلاش می کند