مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 11:302023-11-25سياسي

عزیزی: آتش بس بعد از 7 اکتبر دومین پیروزی مقاومت بر رژیم صهیونیستی بود


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ابراهیم عزیزی نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، - نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: مقاومت توانست با استقامتی که از خود نشان بدهد رژیم صهیونیستی را مجاب به پذیرش آتش بس کند و این آتش بس بعد از 7 اکتبر دومین پیروزی مقاومت بر رژیم صهیونیستی بود.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ابراهیم عزیزی نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به آتش بس موقت در غزه، اظهار داشت: آتش بس موقت در غزه با تلاش چند کشور و فشار های بین المللی انجام شد تا دو طرف نسبت به تبادل اسرا اقدام کنند.

طبیعتاً این آتش بس می تواند مقدمه ای برای آتش بس های طولانی تر باشد هر چند رژیم صهیونیستی همواه در سال های گذشته آتش بس را نقض کرده و به آن پایبند نبوده است که امیدواریم با افزایش فشار های نهاد های بین المللی هم زمان آتش بس طولانی تر شود و هم به یک راحل مناسبی برای احقاق حقوق مردم مظلوم فلسطین، رفع دائمی مشکلات آن ها و آتش بسی پایدار برسیم.

وی افزود: با توجه به اینکه مردم غزه و فسلطین در روز های اخیر با مشکلات متعدد نظیر کمبود سوخت، دارو و مواد غذایی در مراکز درمانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزیزی: آتش بس بعد از 7 اکتبر دومین پیروزی مقاومت بر رژیم صهیونیستی بود

عزیزی: آتش بس بعد از 7 اکتبر دومین پیروزی مقاومت بر رژیم صهیونیستی بود