مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 10:352023-12-11بين الملل

هالیوود پرچم دار اصلی سفیدشویی جنایات اسراییل


پس از موضع گیری های اهالی هالیوود در حمایت از مردم فلسطین، بلن فرناندز نویسنده و تحلیلگر آمریکایی در مقاله ای نوشت که مجددا زمان آن فرا رسیده است که «پلیس اعتقادی هالیوود» از خدمت وفادارنه فرهنگ سلبریتی آمریکایی و انجام وظیفه آن در جهت تصدیق روایت صهیونیست .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سینمایی فارس، در حالیکه جنگ اسراییل علیه غزه وارد سومین ماه خود شده، شکاف عمیق میان کمپانی های فیلمسازی و آژانس های استعدادیابی هالیوود و تعدادی از بازیگران و دست اندرگاران آثار سینمایی که موضع گیری هایی علیه کشتار در غزه و در حمایت از مردم فلسطین داشتند، ابعاد تازه ای از گستره رابطه صمیمانه هالیوود و تل آویو را بیش از پیش روشن کرده است.

فرناندز که مقالات متعددی برای نیویورک تایمز، الجزیره و میدل ایست آی به نگارش درآورده، در تازه ترین مقاله خود که در وبسایت شبکه تلویزیونی الجزیره منتشر شده است به بررسی واکنش هالیوودی ها به جنگ اسراییل علیه غزه و رابطه سیاست و سینما پرداخت.

در یکی از مواردی که پس از جنگ غزه سروصدای زیادی برپا کرد، ملیسا باررا بازیگر فیلم جیغ به دلیل انتشار پست هایی در صفحه شخصی اش در شبکه های اجتماعی در انتقاد به حمله اسراییل به این نوار محاصره شده از ادامه همکاری با سازندگان قسمت جدید این فرنچایز ترسناک کنار گذاشته شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هالیوود پرچم دار اصلی سفیدشویی جنایات اسراییل

هالیوود پرچم دار اصلی سفیدشویی جنایات اسراییل