مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 07:502023-12-03اجتماعي

تمدید مهلت ثبت نام دو آزمون سراسری و فرهنگیان


مهلت ثبت نام داوطلبان برای شرکت در نوبت اول آزمون سراسری سال 1403 و آزمون اختصاصی فرهنگیان تا پانزدهم آذرماه تمدید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، ثبت نام در نوبت اول آزمون سراسری سال 1403 و آزمون رشته های تحصیلی پردیس های دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی در سال 1403 که قرار بود ساعت 24 امروز شنبه 11 آذر ماه پایان برسد تا روز چهارشنبه 15 آذر ماه جاری تمدید شد.

نوبت اول آزمون سراسری و آزمون متقاضیان رشته های تحصیلی پردیس های دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی در روز های پنجشنبه و جمعه 6 و 7 اردیبهشت ماه سال 1403 برگزار خواهد شد.

عبدالرسول پورعباس با اعلام این خبر گفت: تاکنون بیش از 820 هزار نفر برای نوبت اول آزمون سراسری سال 1403 ثبت نام کرده اند و به منظور ارائه تسهیلات و فرصت بیشتر برای آن دسته از متقاضیانی که تاکنون برای ثبت نام نوبت اول آزمون سراسری و آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو-معلم در دانشگاه فرهنگیان سال 1403 اقدام نکرده اند ترتیبی اتخاذ شده است که مهلت ثبت نام تا پایان روز چهارشنبه 15 آذر ماه تمدید شود.

معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری افزود: متقاضیانی که قبلاً در این آزمون ثبت نام کرده اند، در صورت تمایل، صرفاً در بازه زمانی مذکور می توانند نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید مهلت ثبت نام دو آزمون سراسری و فرهنگیان

تمدید مهلت ثبت نام دو آزمون سراسری و فرهنگیان