مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 17:152023-11-22سياسي

«کتاب باز» چرا تعطیل شد؟


تعطیلی برنامه «کتاب باز» به عنوان یکی از جدی ترین تولیدات فرهنگی در حوزه ترغیب به کتاب و ادبیات در طول دهه های اخیر، حالا به دو سال و نیم رسیده است؛ - تعطیلی برنامه کتاب باز به عنوان یکی از جدی ترین تولیدات فرهنگی در حوزه ترغیب به کتاب و ادبیات در طول دهه های اخیر، حالا به دو سال و نیم رسیده است؛ برنامه ای که به بهانه تحول محتوایی تعطیل شد و جایگزین مناسبی هم برای آن دیده نشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صداوسیما در سال های گذشته برنامه های متعددی با موضوع کتاب روی آنتن رادیو یا تلویزیون برده است که یکی از پربیننده ترین آن ها کتاب باز است؛ برنامه ای که البته از سوی اغلب اهالی ادبیات و کارشناسان بیش از آنکه مجموعه ای تخصصی در حوزه کتاب باشد، برنامه ای از نوع انگیزشی و انرژی مثبت تلقی می شد.

با این همه کتاب باز پس از چند دوره پرفروغ، به صورت ناگهانی تعطیل شد و هیچ وقت پاسخ درستی درباره چرایی آن داده نشد.

به بهانه سپری شدن هفته کتاب که همه برنامه های با هدف بردن کتاب به میان مردم طراحی می شود و بعضا اثرگذاری نصف و نیمه ای هم ندارد، رخدادهای مربوط به این برنامه را بار دیگر مرور می کنیم.

برنامه کتاب باز که از نیمه دهه 90 شمسی آغاز شد و تا پایان این دهه طی 6 فصل اصلی و دوسری ویژه برنامه ماه رمضان، روی آنتن شبکه نسیم رفت، در ابتدا سال 95 با حضور امی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«کتاب باز» چرا تعطیل شد؟

«کتاب باز» چرا تعطیل شد؟