مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 15:152023-12-10اقتصادي

ظرفیت های طبیعی و فرهنگی کردستان باید به فرصت تبدیل شود


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان گفت: این استان پتانسیل ها و ظرفیت های فرهنگی، تاریخی و طبیعی زیادی دارد که باید به فرصتی برای توسعه استان تبدیل شوند.

- ایسنا/کردستان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان گفت: این استان پتانسیل ها و ظرفیت های فرهنگی، تاریخی و طبیعی زیادی دارد که باید به فرصتی برای توسعه استان تبدیل شوند.

  منصور مهرزاد امروز (یکشنبه، 19 آذر ماه) در جلسه ظرفیت سنجی و جانمایی بازارچه های صنایع دستی و بررسی وضعیت سرویس های بهداشتی در محدوده پایگاه های میراث ملی و جهانی استان، اظهار کرد: میراث جهانی و ملی کردستان در حوزه های تاریخی و گردشگری، ظرفیت های بسیاری برای پیشرفت و توسعه اقتصادی استان دارند.

وی ادامه داد: هورامان یکی از پایگاه های مهم ایران و جهان است که باید بیش از پیش به آن توجه شود.

او بیان کرد: تعامل و همکاری این اداره کل و مجموعه پایگاه های جهانی و ملی در استان با دستگاه ‎های مربوط می تواند گامی مثبت در راستای حفظ هویت تاریخی و توسعه گردشگری و صنایع دستی منطقه باشد.

مهرزاد از ایجاد بازارچه های دائمی صنایع دستی در منظر فرهنگی هورامان خبر داد و گفت: باید طراحی و احیای بازارچه صنایع دستی شهر جهانی هورامان، تأمین اعتبار و برای اجرا به این پایگاه ابلاغ شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت های طبیعی و فرهنگی کردستان باید به فرصت تبدیل شود

ظرفیت های طبیعی و فرهنگی کردستان باید به فرصت تبدیل شود