مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 10:552023-11-22ورزشي

غم انگیزترین تصویر از تیم ایران بعد از شکست تلخ


بازیکنان نوجوان ایران که باور شکست مقابل تیم مراکش را نداشتند، در میان خوشحالی حریف، با اشک و ناراحتی روی زمین نشسته بودند و افسوس این فرصت طلایی برای رسیدن به جمع هشت تیم نهایی جام جهانی را می خوردند.

- بازیکنان نوجوان ایران که باور شکست مقابل تیم مراکش را نداشتند، در میان خوشحالی حریف، با اشک و ناراحتی روی زمین نشسته بودند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازهمشهری آنلاین تیم فوتبال نوجوانان ایران اگر هفت دقیقه دیگر در وقت های اضافه دیدار روز گذشته مقابل مراکش صبر می کرد، می توانست صعودش به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی زیر 17 سال را قطعی کند و به شگفتی سازی خود در این رقابت ها ادامه بدهد ولی یک غافلگیری در میان حملات پرشمار حریف کاری کرد تا دروازه آرشا شکوری باز شود و بازی به ضربات پنالتی برود.

شاگردان حسین عبدی که در مرحله مقدماتی جام جهانی در قاره آسیا با کسب پیروزی مقابل یمن در ضربات پنالتی توانستند سهمیه بگیرند، این بار در جام جهانی 2023 موفق کار نکردند و در ضربات پنالتی ضعیف ظاهر شدند تا فرصت رسیدن به جمع هشت تیم برتر را خیلی راحت از دست بدهند.

هدر رفتن پنالتی های حسام نفری و کسری طاهری و عدم موفقیت آرشا شکوری در مهار ضربات پنالتی کاری کرد تا تیم مراکش به پیروزی 4 بر یک دست پیدا کند و صعودش قطعی شود تا شاگردان عبدی با حسرت به زمین نگاه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غم انگیزترین تصویر از تیم ایران بعد از شکست تلخ

غم انگیزترین تصویر از تیم ایران بعد از شکست تلخ