مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 09:002023-12-02اقتصادي

بازسازی چهار میدان کاشان


میدان های شهری یکی از جلوه های زیبایی شهر است و مدیریت شهری با رویکرد بهبود وضعیت دیداری و منظر شهری با اعتبار 180 میلیارد ریال، - ایسنا/اصفهان شهردار کاشان گفت: میدان های شهری یکی از جلوه های زیبایی شهر است و مدیریت شهری با رویکرد بهبود وضعیت دیداری و منظر شهری با اعتبار 180 میلیارد ریال، عملیات بهسازی پنج میدان شهر را آغاز کرده است.

کیومرث محمدپور در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: بهسازی میدان شهیدان زارع مجرد، با اعتبار 70 میلیارد ریال در مساحت 6750 مترمربع شامل عملیات تخریب، جمع آوری، ساخت پیاده رو، اجرای فضای سبز، اجرای آب‎نما در میدان و نصب المان است.

وی درباره بهسازی میدان درب عطاء، افزود: مساحت این پروژه 1256 متر مربع است و برای اجرای آن 25 میلیارد ریال اعتبار نیاز است که شامل اجرای سنگ فرش، ساخت آب نمای جدید، اجرای فضای سبز و نصب المان در این میدان می شود.

شهردار کاشان تصریح کرد: عملیات بهسازی میدان امام حسن(ع) نیز با اعتبار 30 میلیارد ریال آغاز شده است که مساحت کل پروژه 2875 متر مربع است و ساخت آب نما، اجرای فضای سبز و نصب و اجرای المان در مرکز میدان در دستور کار قرار دارد.

محمدپور گفت: بهسازی میدان سرباز، در راستای اصلاح و استانداردسازی ترافیکی میدان با اعتبار 55 میلیارد ریال آغاز شده است و در قالب 1500متر طول جدول، 10500مترمرب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازسازی چهار میدان کاشان

بازسازی چهار میدان کاشان