مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 13:352023-11-23سياسي

انتقاد تند علم الهدی از سیدمحمد خاتمی


علم الهدی با بیان اینکه سوره کافرون گفت وگوی تمدن ها را رد می کند، گفت: در یک دوره ای رییس جمهوری منتخب مردم ایران شد که معنای جنگ تمدن ها را نفهمیده بود و از گفت وگوی تمدن ها صحبت کرد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: در یک دوره ای رییس جمهوری منتخب مردم ایران شد که معنای جنگ تمدن ها را نفهمیده بود و از گفت وگوی تمدن ها صحبت کرد.

مشکل اصلی این بود که اینان به دنبال تفاهم با استکباری بودند که با همه وجهه ابرقدرتی خود بیش از چهار دهه از اسلام سیلی خورده بود.

  سید احمد علم الهدی صبح روز اول آذرماه در افتتاحیه دوره بصیرتی جهاد تبیین که با حضور 600 نفر از روحانیون استان های خراسان در مجتمع فرهنگی امام رضا (ع) برگزارشد، اظهار کرد: بصیرت افزایی رسالت خطیری است که امام راحل در وصیتنامه خود به عنوان ماموریت بر عهده بسیج طلاب و روحانیون گذاشت.

در وصیتنامه امام بحث مقابله با کجروی ها مطرح و تاکید شده در چنین موقعیتی بسیج طلاب و روحانیت باید در برابر انحراف بایستد و مقاومت کند.

وی با بیان اینکه وقایع امروز جهان تحقق فرمایش رهبری است که فرمودند جهان در پیچ تاریخی قرار گرفته، افزود: وقایع فلسطین بزرگترین نشان از رسیدن به این پیچ تاریخی است؛ یعنی جایی که دقیقاً مشخص می شود جریان حق به پرتگاه شکست می رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد تند علم الهدی از سیدمحمد خاتمی

انتقاد تند علم الهدی از سیدمحمد خاتمی