مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 16:502023-11-25اقتصادي

کاهش بیش از 50 درصد تلفات جاده ای در محورهای مواصلاتی بروجرد


رییس اداره راهداری و حمل و نقل بروجرد از کاهش ییش از 50 درصد تلفات جاده ای در محورهای مواصلاتی شهرستان خبر داد.

- ایسنا/لرستان رییس اداره راهداری و حمل و نقل بروجرد از کاهش ییش از 50 درصد تلفات جاده ای در محورهای مواصلاتی شهرستان خبر داد.

محمد ایرانشاهی امروز چهارم آذرماه در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات مهم راهداری در نیمه اول امسال، اظهار کرد: در نیمه اول امسال روکش آسفالت محورهای بروجرد - اراک، بروجرد - اشترینان و بروجرد – خرم آباد به طول 12 کیلومتر با اعتباری بالغ بر 300 میلیارد ریال انجام شده است، همچنین روکش آسفالت راه های روستایی به طول 25 کیلومتر شامل روستاهای چم صیدی، کولیدر، اسدخانی، رحیم آباد، رضاآباد، برده سره با اعتباری بالغ بر 80 میلیارد ریال انجام شده است.

وی تصریح کرد: همچنین ترانشه برداری و حذف نقاط حادثه خیز در محورهای روستایی سنگ سفید، بیچون، گوشه محسن بن علی و محور گردشگری ونایی با عملیات 80 هزار مترمکعب خاکبرداری و همچنین اصلاح پیچ دهکرد در حال اجرا با حجم 10 هزار متر مکعب انجام شده است.

رییس اداره راهدای و حمل و نقل جاده ای بروجرد خاطرنشان کرد: انعقاد قرارداد نصب نیوجرسی در محور بروجرد - اشترینان به طول 10 کیلومتر با اعتباری بالغ بر 300 میلیارد ریال منعقد شده که تاکنون 2 کیلومتر از آن اجرا شده و 3 کیلومتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش بیش از 50 درصد تلفات جاده ای در محورهای مواصلاتی بروجرد

کاهش بیش از 50 درصد تلفات جاده ای در محورهای مواصلاتی بروجرد