مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 13:302023-11-24سياسي

نقش آفرینی بسیجیان در عرصه دفاع از اسلام با شکل گیری بسیج آغاز شد


فرمانده اسبق قرارگاه حمزه سید الشهدا (ع) با بیان اینکه استعمار به دنبال حذف نام اسلام بود، گفت: با شکل گیری بسیج، نقش آفرینی بسیجیان در عرصه دفاع از اسلام و انقلاب آغاز شد.

- ایسنا/زنجان فرمانده اسبق قرارگاه حمزه سید الشهدا (ع) با بیان اینکه استعمار به دنبال حذف نام اسلام بود، گفت: با شکل گیری بسیج، نقش آفرینی بسیجیان در عرصه دفاع از اسلام و انقلاب آغاز شد.

سردار محمدتقی اصانلو پیش از ظهر امروز (3 آذرماه) در همایش بزرگ بسیجیان استان با بیان اینکه امام خمینی (ره) در چهارم آبان سال 58 دستور تشکیل ارتش 20 میلیونی را دادند، اظهار کرد: فرهنگ ایثار و شهادت و دفاع مقدس پایان ناپذیر است و تا زمانی که این روحیه را داریم، دشمن نمی تواند بر ما غلبه کند.

وی با بیان اینکه امام راحل دشمن شناس بودند و با درایت خود شائبه های دشمن را به وضوح می دیدند، تصریح کرد: آمریکایی ها تلاش کردند جاسوسان خود را از ایران باز پس بگیرند اما تلاش های آنان به در بسته خورد و در ادامه عملیات فیزیکی را در پیش گرفتند.

اصانلو با بیان اینکه همه توطئه های دشمنان همواره با شکست مواجه شده است، افزود: دشمن پس از ناکامی از جنگ سخت، تحریم اقتصادی علیه کشورمان را در پیش گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش آفرینی بسیجیان در عرصه دفاع از اسلام با شکل گیری بسیج آغاز شد

نقش آفرینی بسیجیان در عرصه دفاع از اسلام با شکل گیری بسیج آغاز شد