مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 13:402023-11-28سياسي

در طول تاریخ در مباحث تفسیری عامه در حق اهل بیت(ع) جفا شده است


آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید گفت: متأسفانه در طول تاریخ در مباحث تفسیری عامه در حق اهل بیت(ع) جفا شد و در کتب خود مباحثی خلاف مطرح کرده اند که لازم است در یک محیط علمی و استدلالی پاسخ دهیم.

- در طول تاریخ در مباحث تفسیری عامه در حق اهل بیت(ع) جفا شده است ایسنا/قم آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید گفت: متأسفانه در طول تاریخ در مباحث تفسیری عامه در حق اهل بیت(ع) جفا شد و در کتب خود مباحثی خلاف مطرح کرده اند که لازم است در یک محیط علمی و استدلالی پاسخ دهیم.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آیت الله نوری همدانی شامگاه دوشنبه ششم آذرماه، مصحف شریف رضوی توسط مؤسسه آل البیت ع به آیت الله حسین نوری همدانی اهدا شد.

آیت الله نوری همدانی، مصحف شریف رضوی را بعنوان یک سند ارزشمند در برابر بعضی از شبهات قرآنی دانست و ضمن تشکر از زحمات ارزشمند افرادی که در تجدید چاپ این اثر ارزنده و مصحف شریف گام برداشته اند، گفت: این کار بسیار قابل تمجید است، ما باید همه در کنار اهل بیت (ع) به قرآن تمسک بجوییم و خصوصاً حقایق قرآن را در بیان اهل بیت (ع) معرفی کنیم.

این مرجع تقلید افزود: متأسفانه در طول تاریخ در مباحث تفسیری عامه در حق اهل بیت (ع) جفا شد و در کتب خود مباحثی خلاف مطرح کرده اند که لازم است در یک محیط علمی و استدلالی پاسخ دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در طول تاریخ در مباحث تفسیری عامه در حق اهل بیت(ع) جفا شده است

در طول تاریخ در مباحث تفسیری عامه در حق اهل بیت(ع) جفا شده است