مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 10:402023-12-09سياسي

وزیر مستعفی در فساد


نزدیک به 9 ماه بعد از اینکه سخنگوی دولت سیزدهم به بخش خبری 14 شبکه یک تلویزیون گفته بود که جواد ساداتی نژاد وزیر وقت جهادکشاورزی از دولت می رود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، روزنامه شرق با بررسی پرونده ساداتی نژاد وزیر سابق جهاد کشاورزی نوشت: در قضیه واردات نهاده های دامی، در ابتدا جلوی تخصیص ارز به فرد متهم گرفته شد سپس مبالغ ریالی تخصیص یافته به او مسترد شدند و در ضمن، اصلاح فرایند مرتبط با این قضیه نیز انجام شد.

در مرحله بعد افراد دخیل درموضوع چه در داخل و چه خارج از وزارتخانه مربوطه، تحت تعقیب قرارگرفتند و وزیر مربوطه استعفا داد و قائم مقام او نیز برکنار شد و تحت تعقیب قرار گرفت.

اگرچه این موضوع یک سال طول کشید، اما ابعاد قضیه به طورکامل پیگیری شد و برای وزیر پیشین و سایر افراد دخیل در پرونده، کیفرخواست صادر شد و تاکنون هشت جلسه دادگاه برگزار شده است وقاضی پرونده به زودی انشاء رأی را آغاز خواهد کرد.

این جملاتی است که روز 16 آذر امسال غلامحسین محسنی اژه ای، رییس قوه قضاییه، در پاسخ به سؤال یک دانشجوی دانشگاه محقق اردبیلی بیان کرد.

دانشجوی مذکور از رییس دستگاه قضا پرسیده بود: در مورد عزل وزیر قبلی جهادکشاورزیشفاف سازی کنید؛ آیا پای وزیر معزول در فساد واردات نهاده های دامی گیراست؟  وزراتی که در ماجرای فساد بزرگ چای دبش که آن هم در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر مستعفی در فساد

وزیر مستعفی در فساد