مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 11:102023-12-04سياسي

سردار حسن زاده: کنگره 24000 شهید پایتخت یک رویداد بزرگ و برای همه مردم تهران است


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار حسن زاده فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ در نشست خبری کنگره 24000 شهید پایتخت اظهار داشت: - فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ گفت: کنگره 24000 شهید پایتخت یک رویداد بزرگ و همگانی و برای همه مردم تهران است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار حسن زاده فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ در نشست خبری کنگره 24000 شهید پایتخت اظهار داشت: این کنگره یک رویداد بزرگ و همگانی و برای همه مردم تهران است.

وی افزود: کنگره ملی شهدای پایتخت از امروز در 4 مرحله کار خود را آغاز می کند که مرحله اول آشنایی همه شهروندان با فرهنگ ایثار و شهادت شهدای پایتخت است.

حسن زاده تصریح کرد: از امروز اطلاع رسانی در خصوص این کنگره به صورت گسترده شروع و مقدمات برای اجلاسیه اصلی که 10 روزه است آغاز می شود.

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) ادامه داد: گام دوم از 20 تا 30 دی ماه خواهد بود که با همکاری همه نهاد ها و ارگان ها در جهت فضا سازی محتوایی در سطح تهران خواهد بود که تمام معابر و اماکن عمومی و تجمعی تهران را شامل می شود.

وی رونمایی از سمفونی کنگره 24 هزار شهید را از جمله برنامه های تدارک دیده شده خواند و گفت: همچنین تهیه و توزیه بسته های جهیزیه و کمک های مومنانه در تهران صورت خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار حسن زاده: کنگره 24000 شهید پایتخت یک رویداد بزرگ و برای همه مردم تهران است

سردار حسن زاده: کنگره 24000 شهید پایتخت یک رویداد بزرگ و برای همه مردم تهران است