مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 08:252023-12-12سياسي

بیش از 60 مدیر داخلی به دلیل تخلف برکنار شده اند


سخنگوی دولت سیزدهم با بیان اینکه دولت سیزدهم از پیشگامان مبارزه با فساد است، گفت: بیش از 60 مدیر داخلی به دلیل تخلف برکنار شده اند.

یک نفر از مدیران وزارت بهداشت به دلیل کمبود سرم برکنار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، علی بهادری جهرمی در برنامه پاسخگو در برابر جمهور که ظهر روز دوشنبه 20 آذر ماه در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد، گفت: هنگامی که دولت سیزدهم روی کار آمد دوران پاندمی ویروس کرونا بود؛ به نحوی که روزانه 700 نفر به دلیل ابتلاء به کرونا جان خود را از دست می دادند.

وی با بیان اینکه هنگامی که دولت مردمی کار خود را شروع کرد، میزان تورم 60 درصد بود و الان به 39 درصد رسیده است، قابل قبول نیست ولی روند کاهشی است، افزود: فضای سنگینی در جامعه حاکم بود که ناشی از نرخ تورم و شکست های سنگین در روابط بین الملل بود.

  سخنگوی دولت سیزدهم با بیان اینکه به دلیل بحران ها ناچار بودیم روی بحران ها تمرکز کنیم، افزود: ما نه تنها به بحران ها توجه کردیم؛ بلکه سایر موارد مثل مسائل حوزه بهداشت را در کانون توجه قرار دادیم.

  بهادری جهرمی درباره اقدامات حوزه کرونا گفت: ما با اقدامات خود توانستیم از قعر جدول اقدامات مربوط به کرونا به رده های بالای جدول مبارزه با کرونا بیاییم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 60 مدیر داخلی به دلیل تخلف برکنار شده اند

بیش از 60 مدیر داخلی به دلیل تخلف برکنار شده اند